Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
郭彥甫側臉照 帥似郭富城
Nov 7th 2013, 04:32

【蕭孜玹/台北報導】郭彥甫經常在微博抒發心情,他昨晚感慨:「10年前我設定自己10年後的目標,達到一些了。但是無形中失去了更多!這失去讓我更失落,這是當初沒有想到的。後10年我想追回最原始的真心。我要更努力!不能辜負對我有期望的人,更不該對不起自己!」

他隨文附上側面照,結果被網友讚「很帥、像郭富城」,粉絲們也紛紛為他加油打氣,也有人搞笑留言:「城城,你怎麼了?」、「郭富城加油!」

郭彥甫昨晚在微博po側面照(左圖),竟撞臉天王郭富城。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()