Blogtrottr
udn熱門星聞
udn熱門星聞:提供聯合報系娛樂新聞,內容包括本日特選娛樂圈發燒話題。 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
李冰冰淚眼示愛 麥可貝求婚
Nov 6th 2013, 18:45

李冰冰(左)與麥可貝在慶功宴上深情款款,互相依偎。
(圖:東方日報提供)
李冰冰與麥可貝(Michael Bay)因合作拍戲而互生情愫?4日北京殺青宴上,李冰冰竟毫不避忌向對方示愛,麥可貝隨即單刀直入問李冰冰:「我愛你,那我們明天結婚好嗎?」李冰冰顯得很感動,大曬與麥可貝的親密照。

據悉,「變形金剛4」(Transformers 4)完成了香港的外景後,先後轉戰重慶及天津,日前全片殺青隨即於北京舉行酒會慶功,並安排李冰冰與麥可貝雙雙上台致辭,期間麥可貝竟捉著李冰冰,要求她為自己高歌,豈料李冰冰開始眼眶泛淚:「我想哭,戲結束了,你要走了,劇組所有朋友都要走了,捨不得。」

麥可貝聞言乘機擁抱她以作安慰,想不到李冰冰馬上撒嬌,以英語向他說:「我愛你,你愛我嗎?」48歲的麥可貝雖見慣風浪,亦抵不住溫柔香,隨即向李冰冰說:「我愛你,那我們明天結婚好嗎?」台下聞言起鬨,嘉賓們熱血沸騰,麥可貝又即席要求「女朋友」教他中文,學以致用當場以「謝謝」答謝全場。

慶功宴後李冰冰似乎心情仍未平復,於自己的微博貼圖及發文,大曬與麥可貝的親熱合照,以及與男主角馬克華柏格(Mark Wahlberg)等人的照片:「每部戲開始都讓人充滿興奮,結束時都讓人依依不捨…Goodbye Transformers!」

李冰冰(左)與麥可貝在慶功宴上深情款款,互相依偎。 / (圖:東方日報提供)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()