close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
請幫我解籤.感情復合....
May 20th 2013, 08:49

因感情的問題想挽回所已分別在填一天內向媽祖娘娘跟紅面觀音求籤,可以請諸位大德為我姐是這兩隻籤的意思而,媽祖跟觀音到底要給我甚麼指示?

內門順賢宮媽祖所賜籤詩 李愬雪夜入蔡州

百千人面虎狼心

賴汝干戈用力深

得勝回時秋漸老

虎頭城裏喜相尋

解曰:
人多謀害 汝善卻敵 縱有憂驚 終自消釋 得勝回時 定在秋日 圖像西方 事事皆吉

訟必勝 財必進 病有祟 遠有信 婚可成 名可稱 到秋來 百事順

內門南海紫竹林紅面觀音賜籤

福如東海壽南山

君爾何須歎苦難

榮華富貴天註定

貴人太白守身邊

ps:

求籤當時爐中只有三炷香,但卻多處香腳冒煙{無火焰},待我求籤完畢後又發現我所插的三炷香皆由香腳處被燒黑而斷成兩半,而我的香離原本香腳冒煙處有段距離.不知是何種意思呢?是好還是不好呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()