Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
[閒聊] 路燈變超亮
May 29th 2013, 07:59

作者pule (嘿!!come on ~"~)

看板Kaohsiung

標題[閒聊] 路燈變超亮

時間Wed May 29 07:59:57 2013

大概一個禮拜前 我家這條巷子路燈都換了 本來是傳統那種 現在變成LED路燈 只能說半夜往外看都會有種 大白天的錯覺 立意很好 但是我卻有有種聯想...... 前幾天有開車 發現副駕駛座車門用鑰匙打不開 疑似被撬過 上個月 叔叔也有提醒過我 他從台南來訪 車停在巷口 也被撬 所幸沒有財物損失 昨天半夜騎著機車找車位 卻在附近空地發現一30歲左右超平頭男子 抽著煙 機車沒熄火 身上背著一袋工具 不知道等什麼 旁邊就是一整排汽車 我也沒多想 多看了兩眼 結果 男子瞬間騎車走人 還一直回頭看我 囧 後來回想 才知道破壞人家好事 地點在憲政路監理所附近 時機歹歹 大家要看緊自己的財物阿..... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.121.16.62

caf00765 :謝謝原PO提醒 我家剛好在這邊...冏 05/29 08:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()