Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
[徵女] 台中免費下午茶
Jul 16th 2013, 09:45, by bong

作者bong (孤單的射手大叔...)

站內AllTogether

標題[徵女] 台中免費下午茶

時間Tue Jul 16 09:45:09 2013

目前手邊有一張台中裕元花園酒店的餐卷 憑卷可享用B1溫莎咖啡廳下午茶兩客 我已經有線上訂位訂了這禮拜四(7/18)下午2點半的位子 所以上來徵求一位願意一起去吃下午茶的伴 68年次的大叔,南部人,172/68 基本上應該還蠻好聊的啦 想知道更多關於我可以查詢我的文章 真相:https://www.facebook.com/ray.liang.334 1. 7/18下午有空可以去吃下午茶 2. 開朗健談,我不想到時候只是低頭猛吃,降子我就自己去就好了 有意願者歡迎回信並附上真相及簡單介紹 至少讓我知道要一起吃飯的人的樣子吧 如果都沒人回信我就自己去把這張餐卷用掉囉~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 58.86.160.98

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()