Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心得] 人人都有第一次,中壢板聚好好玩
Oct 6th 2013, 06:33, by monicat

作者monicat (躺在棉花田)

看板ChungLi

標題[心得] 人人都有第一次,中壢板聚好好玩

時間Sun Oct 6 06:33:17 2013

各位鄉親父老大家好,我是泡泡 潛水這麼久第一次參加板聚 愛湊熱鬧的我,身為中壢人一定要相挺的啦!!! (只是連颱風也一起來玩了,天公真不作美) - 很興奮地報名當工作人員 四點多就到現場了 大家都默默地坐在候位區,不知是害羞還是.....(雖然我也跑去隔壁拎嘎逼 等到揪揪拎著大包小包出現了 開始有了熱絡的氣氛 吉祥物「熊大&兔兔」五告溝追的啦~很想整個撲上去!!! 雖然我今天知道了每個人的名字,但完全記不起來啦 大概只記得了同桌&續攤的板友們 一開始有點小混亂,感謝大家都很配合,還自助式找名牌 XD 但大家排隊的景象,好像小朋友領便當喔(誤 - 這次編在7桌,一入座後就是吃吃吃之旅了 不得不稱讚同桌的板友,都好會烤~ 讓我只要出張嘴,負責吃就好了 但是有人一直丟肥肉到我碗裡,真的很害人 > ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.98.70

RemWR:我們剛剛才解散...... 10/06 06:35

RemWR:你們到幾點.....不會也是剛剛吧..... 10/06 06:37

twcandyman:推小小郭 有我耶有我耶哈哈XD 10/06 06:41

monicat:10點半就結束了XD 你們太猛~~~ 10/06 06:41

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()