close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
求!~大師幫我解夢
Jun 19th 2013, 22:59

大約在我21歲時

我夢見我在充滿綠色兩旁都是樹林 旁邊都沒有半個鬼影 看起來陰森森

眼前有一道光 我往有光的那個方向走過去

然後我聽到一個女人聲音

她說:你只能活到27歲

因此因為這個聲音 我馬上像被人踢出去一樣 很快速的往有光的地方衝過去

醒來時我一直在流汗

不知道這是真是假 我已經23歲了 一想到我只能活到27歲

我該怎麼辦! 我跟我女朋友約定好我27歲 一定會取她

不想這麼快都還沒成家立業 我就要離開人間

我該擲杯 問祖先 還是問神明??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()