close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
買賣面交退貨問題
Jul 5th 2013, 21:44

我跟通訊店家買了一台ipad 是三月的機子 很新 主機的包裝膜都沒拆 我買回來只有使用幾天 也沒把膜拆掉 所以不知道銀幕有沒有刮傷 之後轉賣給別人
中午約面交 他開幾使用正常 也沒把膜給拆掉 後來到了半夜就留言跟我說

我有一台the new ipad 螢幕完全沒有保護,用了一年完全沒有刮傷,
而你的ipad4 號稱沒拆封卻一大堆刮痕,你是用筆去點嗎?
如果已經拆封就明講,讓不在意的人去買,我花了15500元卻買了一堆刮痕的ipad4,
每天使用就看到那些刮痕,如果是你用得高興嗎,不要把自己的快樂建築在別人的痛苦上,
希望你能出面解決。

我自己也沒拆來看 所以也不知道有沒有刮傷

現在他要追究

請問我該怎麼回應呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()