close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Chat82gether 板
[心得] 看合購文很難嘛?
Jul 6th 2013, 19:39, by rainying

作者rainying (雲霓‧晻藹)

看板Chat82gether

標題[心得] 看合購文很難嘛?

時間Sat Jul 6 19:39:39 2013

我實在有點爆氣,因為我剛好好嚴重感冒中,又key了一下午迷你袋的資料~ 回頭看到信箱有一封信: 訂購兩件 牛仔藍顏色 沒了。沒有你好、請、謝謝,沒有看合購文,而就是一行文。 我很好溝通其實,但前提是請禮貌、請給予充分的尊重。 你怎麼待我,我就怎麼待你。 我回了一封語氣很直爽(?)的信,在送出前我猶豫了幾秒。 畢竟圓融是好事,但是我真的_____,演戲這事我做不來。 我是個很直,對就對、錯就錯的人,或許是職業病使然, 非常討厭一些可以輕易拆穿的理由跟藉口,但是往往好像當事者都不知道破綻百出? 總是旁人拉著我,我才沒有「意氣用事」 XDDDD 說我白目無情也好、鐵血也罷,規則寫的清清楚楚,踩線又無禮的人很抱歉, 我的口氣絕對不會好,誰叫你要踩線?規則是寫心酸的嗎? 我真的相當的______。 一個美好的下午因此毀於一旦... -- 看完後請記得給原po一個鼓勵喔~ 歡迎分享看過之後的感想 不知道推什麼的話 ^把下面亮白色的文字直接複製貼上按enter就可以了 X1洽特就溫馨 分享謝謝你! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.105.108.55

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()