Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
鼻頭很大已經縮鼻翼自體軟骨隆鼻了,但是就...
Aug 4th 2013, 11:01

知識問題|

我的鼻頭很大已經縮鼻翼自體軟骨隆鼻了,但是就是鼻頭大五官看起來就是還好
我還回去診所問,結果醫生說~我本來以前就鼻頭大,所以縮鼻翼之後加上自體軟骨隆鼻手術回復後,鼻翼雖小了鼻子也挺了,但是重點鼻頭就是好大,拍照起來整個鼻子就是大拉,難道沒有辦法把鼻頭變小的手術嗎???我問醫生醫生說我本身條件鼻頭就有點大,所以手術回復舊是這樣,可是我還是不想鼻頭大,誰知道鼻頭能縮小的手術,還是根本就沒這個手術呢??有誰知道請給答案好嗎???

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新臉部保養

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()