Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
Re: R: [請益] 彰化學生的第一志願
Oct 19th 2013, 22:47, by markwu123

作者markwu123 (單身旅記與日光傾城)

看板ChangHua

標題Re: R: [請益] 彰化學生的第一志願

時間Sat Oct 19 22:47:50 2013

彰中確實在普通班上讀書風氣上是比較弱的,這是事實不怕別人說。 我自己去北部唸書才發現確實彰中的資源不如北部的學校也是事實 有些事情也是我自己親身體會的。 (玩不過人家,唸書也不如人家) 老實說人一輩子並不是只有一條路而是有許多條路的。 如果一直停留在某個狀況,而不向前看我想不是一件好事情 如果考上彰中就停了下來,不再努力地唸書 最後大學聯考考差了,也怪不得別人 而大學聯考考差了,努力地出社會認真工作, 又得到一些成就也是很棒的一件事情。 討論彰化的第一志願,討論彰中學生的態度 其實一點意義都沒有。因為高中、大學、研究所,都只是人生一個段落 而不是句點。 彰中學號:810618 -- 我想留下來陪你生活 一起吃點苦 再享享福 我想留下來陪你生活 故事不要多 只要精彩就足夠 我想留下來陪你生活 一起流點汗 再唱唱歌 我想留下來陪你生活 故事不要多 幸福不要多 只要我心感覺夠 張懸 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.224.122.194 ※ 編輯: markwu123 來自: 36.224.122.194 (10/19 22:49)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()