Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心情] 放不下的感情,放不下的妳
Oct 26th 2013, 01:59, by planer

作者planer (科技業小男工)

看板Boy-Girl

標題[心情] 放不下的感情,放不下的妳

時間Sat Oct 26 01:59:52 2013

從沒想到有這一天的到來… 那時的我們還坐在一起東南西北的亂聊 結婚蜜月要去那個國家、第一個小孩想要男的還是女的… 原本的遠距離,我放下了身邊一切終於也快可以在一起了 才牽著手去旅行的我們 沒想到…現在卻是我獨自的面對這一切… 妳說:離開我,妳也很痛苦…我知道… 但心更痛的卻是我…卻也捨不得妳傷心 也許身邊有人陪著的妳會好很快… 心…好痛好痛…只能裝著很大方祝妳幸福… 我真的好假…好恨這樣的沒用的我… 明明就放不下…真的很放不下… -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.38.151.251

yiro:拍拍 10/26 02:06

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()