Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
崇光女中國中部的問題~~~~
Oct 26th 2013, 03:58

知識問題|

發問者: 婕柔 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-10-26 11:58:06 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 15 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我是小六生,我想要讀崇光女中國中部,可是我有一些問題:
1.我成績(尤其英文)不太好,可是我都有甲以上,可以進普通班ㄇ?
2.崇光著重在哪一科?
3.報名從什麼時候開始?
4.普通班的學生成績有爛的嗎?
5.制服什麼時候穿什麼?
6.班的好壞可以幫我排一下ㄇ?智 仁 勇 信 義 和 平 誠
7.要怎麼報名,需要什麼獎狀 成績單ㄇ?
8.我們班有20幾個人,我是第10名,那我可以近去ㄇ?

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新升學考試

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()