close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
[請問] 鞋子應該要回收還是丟掉?
Jun 3rd 2013, 03:12

作者justlitwill (衛<( ̄︶ ̄)/)

看板ask

標題[請問] 鞋子應該要回收還是丟掉?

時間Mon Jun 3 03:12:34 2013

不好意思想請問大家~ 我有一雙Kobe 7,目前是鞋墊被我穿凹一個小洞 因為這樣打球我足弓很容易痛所以就換了一雙新的球鞋 現在正在煩惱的是說 這雙kobe到底是應該直接丟掉還是拿去回收 如果只是拿來走路 其實是一雙還可以用的鞋子 但我實在是不習慣拿球鞋來當布鞋 因為如果真的有人需要的話 我很願意送給人家 我有想到衛生問題所以我想說可以回收的話我會把他洗乾淨在回收 是可以拿去送給弱勢孩子呢(我是女生尺寸很小) 還是說 基於衛生考量應該要丟掉?? 不知道大家覺得如何@@?? 謝謝大家~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.171.196.222

PUTOUCHANG:丟掉,現在的人都不要舊鞋子... ... 06/03 03:13

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()