Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
[徵女] 陽光男的擁抱
Jun 2nd 2013, 16:12

作者titk0909 (努力達到我要的)

看板AllTogether

標題[徵女] 陽光男的擁抱

時間Sun Jun 2 16:12:31 2013

一個人一段時間了 也越來越感到孤單 有時真的好希望可以有個人可以陪伴 分享喜怒哀樂 一起牽手創造美好的回憶 關於我 我是台北人 生活範圍也在台北居多 1985年出生的 身高182 體重79 因為有在運動以及健身 所以身材維持得還不錯(算是小結實有點肌肉) 出門的時候也會打扮自己 不會讓自己拉哩拉塌的出門 算是帶的出門 個性方面我覺得我是個脾氣好、幽默風趣、浪漫體貼、個性豁達開朗的人 也沒有什麼不良的嗜好 我不抽菸不賭博 頂多喜歡小酌兩杯(這個算嗎 >"※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.70.228.6

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()