Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
[請益] 用沐浴乳洗頭髮會傷嗎
Jun 2nd 2013, 21:02

作者myIDis7 (個字)

看板hairdo

標題[請益] 用沐浴乳洗頭髮會傷嗎

時間Sun Jun 2 21:02:47 2013

因為我弟最近強烈推薦我用沐浴乳洗頭髮 原本我弟的頭髮是那種就算天天洗 隔天還是頭皮屑一堆 用撥的像下雪一樣 常常用來攻擊我...... 最近他不知道哪裡聽來的 用沐浴乳(澎澎一個男人頭那個)洗頭之後 頭皮屑就沒那麼可怕了 雖然剛洗完味道聞起來會有點奇怪(頭髮是沐浴乳味道) 但聽起來似乎不錯 害我也有點心動想用沐浴乳洗頭 我是沒有像他這麼嚴重的頭皮屑 不過一天沒洗頭也會又油又癢 只是怕傷頭皮或是傷頭髮 有沒有人有經驗或是建議的呢 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.39.5.146

sppiou:你有聽過抗屑洗髮精嗎? 175.182.137.249 06/02 21:04

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()