Blogtrottr
MSN 新聞 - 社會新聞
MSN 新聞 - 社會新聞 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
3被告收押 洪母:他們欠我一個道歉
Aug 23rd 2013, 14:57

洪仲丘母親胡素真:「我都替我的小孩覺得不值得、覺得心很痛,那我們一路都知道,在軍檢那方面(涉案人)就一路都在串供、在湮滅證據,我們都知道,只是軍方不知道而已。」

胡素真:「我就希望說移到司法,司法可以還我小孩一個公道,能夠把真相讓我們家屬知道,我們對於對這個桃檢這方面,我們轉出來之後,我們家屬是比較看到希望的一面,在桃檢這一方面,他們能夠讓我們家屬有一些真相出來。」

記者:「洪媽媽,當那時候法官說3個人都羈押的時候,妳的心情是不是很激動呢?」胡素真:「我當然很激動,而且我覺得他們真的欠我一個道歉,我一個小孩子養那麼大,人生才要開始就沒有了,我真的覺得他們真的欠我一個道歉。」

【加入MSN 新聞粉絲團】

內容來源 : TVBS新聞 更新日期 : 2013/8/23 22:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()