close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
請問MIMO甜心鑽石是盒裝還是罐裝啊?
Jul 6th 2013, 06:22

每天上班壓力真的很大
又必須常常加班
每天吃宵夜來紓壓
最後卻胖了12公斤
老公都開始在意我的身材
我開始想要減重
但實在不知道如何減肥
本來想要用吃中藥減肥
但是朋友說他吃了都沒有瘦下來
我在電話中跟我表妹聊天
我意外得知表妹瘦了13公斤
我好興奮感覺找到瘦下來的秘訣了
他在網路上認識一位教練幫助他瘦下來
本來我有經痛的問題和便秘問題
我以為我沒辦法配合
但是他人真的很好又很有耐心
陪伴我6個月時間,幫我瘦了18公斤
我現在都很敢穿短裙,老公都怕我被搶走
我好開心,瘦下來真的很興奮

http://blog.yam.com/beautyshop32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()