Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
開光距離一開場而已 家中的IS被打到一半的血量(K6)
Jul 16th 2013, 01:28

在網咖也忘了開RP...

一開場而已 家中的IS被打到一半的血量(K6)

而且不像是SPG亂抓

因為接下來就是我被打成這樣(那時我也在家裡慢慢的移動(K6->K5方向)

我想問依下是哪台車能開光這麼大

我第一次玩這張圖一開場就被打成半殘

我不敢說是用不法程式....

怕被開光老手說這神點位你不知道

可請大家告訴我這到底正不正常

一開始死的4台都是被打死....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()