Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-政治
>即時新聞-政治
休傑克曼狗兒子 糗收韓服女裝
Jul 16th 2013, 06:42

【陳泓銘/綜合報導】「金鋼狼」休傑克曼(Hugh Jackman)日前到韓國宣傳新片《金鋼狼:武士之戰》,性感歌手G.NA代表電視台專訪他,特地準備韓服送給他的狗寶貝,休傑克曼在記者會上笑說:「我要特別謝謝昨天訪問我的一個名叫G.NA的女記者,她送給我的狗一件韓服,雖然我的狗是公的,那件韓服是女用的,但我不會告訴牠的。日後若跟拍記者拍到我帶著穿衣服的狗上街,你們就會知道那件衣服從哪來了。」

韓國歌手G.NA(左)專訪休傑克曼,準備韓服送給他的小狗。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()