Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
[徵男] 台南 下午看電影 真愛每一天
Sep 21st 2013, 08:37, by goodelodie

作者goodelodie (蘿西卻在燈火闌珊處)

看板AllTogether

標題[徵男] 台南 下午看電影 真愛每一天

時間Sat Sep 21 08:37:04 2013

如題~ 我只想看真愛每一天,但平時的電影同學咖們都不陪我看,嗚嗚… 叫我自己看愛情片,他們去隔壁廳看打鬥片=..= (男的就算了,連女生也不陪我看) 徵個人下午看電影,大概3點多的,新天地新光影城或國賓都可以 電影票各附各的(新天地的話我會先去買一張200元的那種團體優惠票) 如果有下雨,私心希望你有四輪,或要會開車 我可以開車接你,但你一要負責停車(或教我停,哈哈)(限舊台南市內,不然我會迷路) (我還不會倒退嚕跟停車啊....會停很久吧>_※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.12.87.151

rynn1002:台北看要嗎... 49.158.196.56 09/21 08:38

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()