Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
請家人幫忙更改姓名
Sep 24th 2013, 07:35

我之前因特殊原因還有誤信命里老師的關係,更改名字已經兩次了
已達法定規定的次數,我查詢到說,要居住的縣市有相同的名字才能再申請更改名字,要不就是三等親內直系家屬有同名才能做更改
我是想說,如果我請家人幫忙更改跟我一樣的名字,好讓我再去做更改姓名
這樣戶政的人會不會起疑心,不給作更改的動作呢?!
(因為家人幫忙更改名字時間不久,我又拿出一樣的名字證明)
還有因為我嫁去新竹,戶籍也更改為新竹,那如果家人更改名字與我一樣
但是戶籍不一樣,我是否也是要遷回桃園呢

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 linevpn 的頭像
    linevpn

    情侶台北一日遊2016拜託大大幫忙規劃台北一日遊行程台北一日遊行程規劃台北捷運一日遊推薦台北一日遊可以怎麼安排

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()