Blogtrottr
udn家婦繽紛
udn家婦繽紛:提供聯合報家庭版與婦女與繽紛版的精采內容,個人生命體驗、愛情哲學、親子互動、小品故事,以及幽默笑話等娓娓道來。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
迷偶像/住在深海的大鳳梨裡
Oct 9th 2013, 20:24

我的偶像是海綿寶寶──那位總是笑臉迎人的黃色小方塊。

周一到周五每天晚上我都會打開電視,轉到幼幼台,放下煩惱與遙控器……

當主題曲播放,我跟著劇中的船長一起大聲喊「海綿寶寶」,身心瞬間充滿活力。無厘頭的劇情,海綿寶寶爽朗的笑聲,總會逗得我哈哈大笑,在無止盡的笑聲中度過美好夜晚。

我覺得自己跟海綿寶寶很像,經歷許多困難,但總能笑著面對,遇到愈麻煩的事,笑得愈大聲,反正哭不出來,只好笑了。

我寧可學海綿寶寶笑看人生,也不願做怨天尤人的章魚哥。當個小丑,帶給周遭朋友歡愉,不也是一種快樂?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 linevpn 的頭像
    linevpn

    情侶台北一日遊2016拜託大大幫忙規劃台北一日遊行程台北一日遊行程規劃台北捷運一日遊推薦台北一日遊可以怎麼安排

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()