Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
關於手機記憶體不足的問題
Jul 12th 2013, 15:49

大大妳好:))
我想請問一下!我的手機是 三星的 S5660 他可以擴充到58G
因為我的內建記憶體不足所以我想擴充
然後我就去買了16G的記憶卡
可是每當我要新下載遊戲時!他總會出現記憶體不足的警告!!
可是我的記憶體卻還有12G是空的
但是我卻沒辦法存到記憶卡裡,導致我的手機一直沒辦法下載很多遊戲捏ˊˋ
每次下載的遊戲都是存到手機裡面ˊOˋ
我要怎麼樣才能把那些遊戲或是應用程式存到記憶卡裡啊?

15點送上:))

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()