Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
The Next Generation in Online Meetings

GoTo Webinar is a new, affordable, do-it-yourself Web event service that doesn’t require a consultant. Get $10 off after your complimentary trial.
From our sponsors
(20點)Air Max 黑底金鉤 急!!!急!!!拜託了
Aug 16th 2013, 04:04

我曾經穿過這雙鞋所以我很清楚這雙鞋的樣子
但我真的很喜歡這雙鞋,由於之前發生了一些事情導致鞋報銷了
那是買了那雙鞋之後又1年半後的事情
所以從那開始到現在又過了將近兩年
兩年的時間都找不到這雙鞋哪裡有在賣
網路上有看到,仿很大...
最主要是在奇摩拍賣我找不到這雙鞋我真的很想買
這雙鞋以前小鬼(黃鴻升)曾經穿上娛百過
NIKE Air Max 黑底金鉤 但我忘了型號所以可能因為這樣我找半天找不到
鞋盒也似乎被我弄丟了,所以我真的很急的在找這雙鞋哪有在賣

在這附上網址 : http://www.kenlu.net/forum/KE03-Air-Max-1-2008-09_31703.html

這網址也是想盡辦法才找到有這雙鞋正版的圖片...

他所PO的時間剛好是這雙鞋剛出來台灣有在賣的時候

在此奉上20點,函請各位大大幫幫小弟我完成這小小的心願如願的再次買到這雙鞋。.
在這就先謝過了,真的是非常謝謝非常感謝。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()