Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 C_Chat 板
[閒聊] 跳跳公主,順便問音樂
Jul 9th 2013, 09:21, by kerry0496x

作者kerry0496x (曉開 ( ゚д゚))

看板C_Chat

標題[閒聊] 跳跳公主,順便問音樂

時間Tue Jul 9 09:20:57 2013

跳跳公主 - 雷玟(笑噴攻略) (我會為了上面那串英文字幕,特別看第二遍XD) http://youtu.be/DlpaoPnWmxk

[embedded content]

雷玟一眼看起來,本來就有點跳跳少漫人物的感覺了XD 不過經典預覽圖重繪後,跳跳風就變少了 http://imgur.com/oHotwD6.jpg
音樂的部分,想問一下這是不是FF系列啊? 是FF雷姐第一次登場作品的音樂嗎? 老實說國外一直覺得她有FF角色的影子, 尤其是永恆榮耀的模組(Champion),越看越像FF的人物 所以就算雷玟不cos兔女郎,帥氣的雷姐還是有超多粉絲啊!!! 我自己也只有Champion和破刃英豪,這兩個有FF風格的服裝。 (雖然我被到帳號之後,已經放棄帳號超過一個月了... 現在也沒啥動力玩線上遊戲 很難找到同樣的投入感) -- 「還是那一句,不殺魔女,不留人頭!」 「我再說一次,沒有魔女可以越過我的劍圍!」 「我在!杏子在!沙也加,我在!我在啊!」 「簽約無數年,終於看見神了!」 「小圓,妳祐不祐我?」 《火鳳撩圓》 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.44.188.242

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()