Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
已到41歲了,真的算很老了嗎??用HTC 或iPhone智慧型手機或是傳LINE很丟臉嗎??
Jul 27th 2013, 14:03

最近買了一支ONE SV 紅給升國三的女兒用。
為了接送補習方便,我們都會傳LINE連絡~~
前幾天她給我分享了一段與同學的對話~~
我傳LINE要接她~~
她旁邊同學笑她說,交男朋友了喔~~
她說不是啦,是我爸說要來接我啦~~
她同學回她??啥??你爸這麼老了,還會用智慧型手機喔??
還會用line??還說現在老人還真不簡單~~
我本人61年次,41歲了,確實不小了~~
但41歲真的很老了嗎??用HTC 或iPhone智慧型手機或是傳LINE很丟臉嗎??
害我現在在路上車上,都不敢拿出手機滑滑滑,就怕路人異樣的眼光~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()