Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 投票中 
火裡來水裡去
Aug 7th 2013, 04:23

我認為 我應該在拿到第2筆巨款時 就會改過向上了(我認為啦~) 畢竟讓那位老人連出3次鉅款 實在是...丟臉啊~
至於 到最後 它能ㄍㄧㄥ到那麼後面(他兒子被摔死)才發出聲 我真的是 超佩服的 要換作是我 我應該在被斬的時候就叫出聲了吧>< 那麼痛竟然能忍下來 就只為了遵守那老人的話 我是一定做不到的 誰會去相信一個陌生人呢 為他做到這種地步呢?

以上是我的想法啦^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()