Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
關於CWT的問題!((請有去過的人回答
Aug 8th 2013, 05:04

請問各位大大>
我真的非常想去CWT!
也想搶到"熱門的商品"!
我要去的是"8.24/25台中場的"!

Q1:台中場賣票的地方真的離我家很遠!是不是只有台中繼光路的卡奇樹屋和嘉義的那家書店(我家在豐原= =)?還會有別家有賣嗎?

Q2:如果上面的指定店家沒有買到的話!當天(8.24/25)買票要幾點到才有機會買
到票(場刊)?

Q3:請問熱門商品要怎樣才比較有機會可以買到?

Q4:當天有什麼注意事項嗎?(例:特別活動之類的)

Q5:請問CWT他們進場方式是怎樣的?

Q6:請問CWT物品的購買方式?

Q7:建議搭什麼車去?(例:公車.火車...)

請能詳細告訴我!方便我擬定計畫!
希望可以多分享你的經驗給我!
感謝各位大大了!!謝謝!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()