Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
單純玩舊金山的話玩幾天就可以了?
Aug 8th 2013, 00:38

請問有經驗的大大
我現在已在美國
所以不用考慮機票問題划不划算
請問我要是要去舊金山自己玩的話,幾天就夠了呢?
我是女生,沒有車,我現在在德州
我想以做他們的大眾工具排行程
有不錯又可以搭大眾工具的的地方推薦嗎?
自己一個女生帶著大包小包旅行在舊金山會不會很危險呢?

主要是搭他們的捷運或巴士

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()