Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
推薦好用的無線分享器----(20點)
Sep 4th 2013, 23:33

我想買一台無線分享器,
1.穩定性高,不要一直停格或斷線(之前買了兩台,沒兩天三就狂停格狂斷線....)
2.可讓我的筆電用接網路線連到網路
3.讓我的iPAD,iPhone能用WiFi連線上網

另外想問一下,
有沒有可以讓我分享器放出去的WiFi可以限制頻寬的阿?
因為我朋友天天來我家用我的WiFi來玩遊戲,連手機也是,
他又不是沒3G,我又不好意思叫他開自己的網路,
我電腦就一台再用又加上我的iPAD跟手機
再加上他的兩台就5台再用網路了,
每次我都不能連線或一直斷線.停格,
有沒有可以讓我放出去的WiFi可以讓我的NB,iPAD,手機可以無限制使用WiFi頻寬,
但我朋友是有限制的??
請問有綜合這些功能且中文介面的IP分享器嗎><?

價錢我是設限大約3000以下,當然越便宜越好囉^3^哈哈
因為我不是很懂這些網路,電腦的,爬文又爬的眼花撩亂的,所有請多多包涵>.<

如果真的沒有符合我條件的話,
有類似或好用且穩定性高的也可以推薦給我,
穩定性高是最最重要的><請多多介紹囉!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()