Blogtrottr
批踢踢實業坊 C_Chat 板
 
Need to buy a car, but dread talking to car salesmen?

Fear no more! Enroll in this online course and learn how to effectively and confidently negotiate a great deal, saving you thousands!
From our sponsors
Re: [閒聊] 自己看過的ACG裡最震撼的一幕是啥?
Sep 17th 2013, 08:54, by easoniverson

作者easoniverson (大頭。馬尾控)

看板C_Chat

標題Re: [閒聊] 自己看過的ACG裡最震撼的一幕是啥?

時間Tue Sep 17 08:54:55 2013

※ 引述《Lanx ()》之銘言: 1. 失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した  失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した   失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した失敗した 2. 嘟嘟嚕狂死 3. 兇真回到助手死掉的世界線後 為了掩飾悲傷而說了一堆中二的台詞 這時候嘟嘟嚕對他說 「已經可以囉 麻由喜已經回復精神了 所以如果想哭的話就哭出來吧」 這一幕我哭最慘阿阿阿阿阿阿阿 其他像是卡米那大哥便當啦 灌籃高手那些經典台詞阿 現在想起來還是會起雞皮疙瘩 鼻頭一酸 喔對了 既然動畫已經做到了就可以說了 當初阿垃垃圾跳到894長大的世界線的時候 我也他媽哭很慘阿QAQ(容易感動 -- 諸君,我喜歡馬尾 諸君,我很喜歡馬尾 諸君,我最喜歡馬尾了 我喜歡黑長馬尾 高馬尾 戰場原的馬尾 充滿著躍動感的馬尾 散發出色氣的大姊姊馬尾 我喜歡一切存在於宇宙中的馬尾! 我就是 馬尾控的驕傲! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.223.82.10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()