Blogtrottr
批踢踢實業坊 Stock 板
 
Picture Perfect Weddings.

Subscribe to Trending Now..Weddings for great tips and ideas for that splendid day. Inspiration for joyful reunions from themes to bridal gowns and more.
From our sponsors
Re: [其他] 銓威科技 力道K線
Sep 16th 2013, 08:29, by tldapi

作者tldapi (核彈頭~leader)

看板Stock

標題Re: [其他] 銓威科技 力道K線

時間Mon Sep 16 08:29:28 2013

※ 引述《m4vu0 (m4vu0)》之銘言: : 力道k線 真的可以大賺小賠? : 有去參加他的說明會 說只要照著軟體 該停損就停損 不要去猜高點在哪 : 就可以大賺小賠 是真的嗎 ? : 我想看到有人說 要是真的賺錢 為什麼還要出來賣軟體的答案 我學弟前陣子買了來用 然後跟我說很好用 叫我也去買來試試 我:阿你賺了多少? 學弟:我沒進場我只是看看 我:.......... 學弟:最近TPK可以試試翻紅了,我明天會進場 我:喔沒什麼錢看看再說吧,現在錢被套住了 那時是9/2 TPK收盤價是315 現在..................284.... 希望他沒買很多張............. 感覺跟一些分析師一樣 在FB上貼的大漲的拿來廣告 阿跌的都不講 會員問就說力道變綠了就賣出 有的今天紅出現買進訊號 明天可能就變賣出訊號了....... 好不好用 自行判斷吧...... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.110.155.62

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()