Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
[問題] 有推薦中壢附近的駕訓班嗎??
Oct 8th 2013, 13:02, by QXQmm

作者QXQmm (橘子tree)

看板ChungLi

標題[問題] 有推薦中壢附近的駕訓班嗎??

時間Tue Oct 8 13:01:58 2013

大家好~~ 最近因為工作關係如果有駕照會比較好!! 如果沒意外會去報考 近期 請問有人推薦哪間的駕訓班的教練教的仔細的嗎 我自認駕駛天賦應該很低 所以需要教練有耐心= = 可是我會認真學習 另外板上有人想要一起報名的嗎O_O 我會去問問是否有揪團(團體)價等資訊 請板上朋友幫我推薦一下 (我主要是晚上上課為主 還有假日) 謝謝大家~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.163.41.96

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()