Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
如何封鎖網頁 20點>
Jul 27th 2013, 15:05

我家小孩常常上不好的網頁 例如 聊天室 跟 一些有害網站
我想封鎖那些網頁 請問 Wi7版的要如何封鎖網頁的方法
IE.火狐.Google 這些瀏覽器的封網頁方法

我也上網找了一下可是...不是有看沒有懂就是沒用

我用過用IE封鎖網頁可是我不論設定幾次或重開電腦幾次都沒辦法
那些網頁依然可以上 = =完全沒被封

我想找簡單又實用的方法 希望有神人幫忙解答一下

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()