Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
悲劇!隱形眼鏡拔不下來,眼睛乾澀該買哪家日拋?
Aug 7th 2013, 16:33

我剛滿30歲
愛美的我嘗試過很多減重方式
包含中醫、西醫、運動、少吃等等
幾乎都嘗試過了
有的有瘦但是卻復胖,或是遇到停滯期
胖胖瘦瘦的體型讓我非常困擾
衣服常常都不能穿
上班族沒時間去健身房減肥
我看著我身邊朋友天生都很瘦
我好羨慕他們可以穿洋裝和短裙
我在網路上找到減重方式
使用營養調整與熱量控制的方式
我總共瘦了13公斤
現在是我瘦身成功第4年
每天穿的美美的去上班真的很開心
期待也可以幫助更多愛美的女生

http://blog.yam.com/mickly

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()