Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[問題] 理賠問題
Sep 24th 2013, 18:04, by aitela

作者aitela (ait)

站內car

標題[問題] 理賠問題

時間Tue Sep 24 18:04:49 2013

開車跟車太近追撞前車,對方後保桿有些微刮傷,沒歪也沒凹,責任應該是我,對方有保車體險,我的車沒有,今天打去問對方保險公司,說要把照片,發票寄給我,直接去調解委員會談賠償金三萬二(對方保險公司當天只聯絡我一次,跟我說回原廠會很貴,也沒問我修車,估價事情)被我追撞的車主當天有報警,請我直接對他的保險公司,這,,,,要我怎麼認同這金額,請問板上有相關處理經驗嗎? -- posted from android bbs reader on my LGE LG-P920 https://market.android.com/details?id=com.bbs.reader -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.72.132.148

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 linevpn 的頭像
    linevpn

    情侶台北一日遊2016拜託大大幫忙規劃台北一日遊行程台北一日遊行程規劃台北捷運一日遊推薦台北一日遊可以怎麼安排

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()