Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[求助] 聊天的內容
Oct 9th 2013, 07:03, by totenkopf001

作者totenkopf001 (骷髏)

看板Boy-Girl

標題[求助] 聊天的內容

時間Wed Oct 9 07:03:55 2013

想問 跟女生聊天時 內容跟好感是不是關係不大? 因為有相同嗜好認識的女生 一開始跟她聊大部分都是圍繞在相同嗜好 最近會開始講她的過去經驗 包括為何她會自立自強 由於對方還是學生,所以晚上會聊到被家長催,不過她上線她也未必會先密我 最近的話就像上面所說,她會偶爾講到她自己,然後她有點抱怨中午經常被拜託別的事情 都不能休息,然後加了一句:"如果是我就沒關係(誤" 雖然都沒有再用line,不過她有向我要過,只是最近有別的女生問她有沒有我的line, 她回答說沒有,那女生就跑來問我,我就編了個理由說最近才有,所以她才不知道 我想也是因為內容有些許改變,所以才會在意想上來問 我的感覺是,我跟她很都小心處理我跟她有來往的事情,畢竟在學校只要過從甚密就會被 亂傳,不過向之前有說要給她東西,她知道是她喜歡的東西後,就算是社團活動 她也想偷跑出來拿 -------------------- 不過回到問題根本 想請問,聊天的內容是否跟好感無關? 單純彼此不過是對方消磨時間的對象?由上述內容來看的話.. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.73.222.13

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()