Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[徵女] 人果然不能孤單 台北
Oct 17th 2013, 22:53, by nickold

作者nickold (Nicky)

看板AllTogether

標題[徵女] 人果然不能孤單

時間Thu Oct 17 22:53:15 2013

小的 75 年次的嘉義人 來台北工作,到現在也已經四年了 基本資料:178(沒有180 T.T)/72KG/ 天秤座 /B型 在市政府附近(方圓1公里左右),的一間外商公司上班, 固定週休二日 平常休閒 看看電影、開小噗噗到處走走、拍夜景、健身.... 就是個一般人 所以希望也找一個一般人 年紀跟我同年或是小於我的開心女孩, 個性開朗貼心 會偶爾打伴化點淡妝 一切都從認識開始吧~ 話說,我真的不太懂什麼是甜言蜜語 所以想要找個能言善道的人可以離開了XD 但如果你心情不好時,我會想辦法去哄你的 關於你, 不要是那一種自己事業很忙的女性, 那種每天都要忙到10點多,假日也都有事的女性, 那種小的真的就不適合你了 希望是有想要找個另一半陪伴的人 無論是聊聊心事,或是兩人坐著發呆都可以 來信~附真相 line fb (別用水球,我真的不會用) 當然我也會回我的真相給你的~ -- "流星不可以許願,因為它代表消失。" "但是你可以向我許願,因為我代表實現。" -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.137.12.131 ※ 編輯: nickold 來自: 220.137.12.131 (10/17 22:55)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()