Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
该如何进入 韩国Sm公司当艺人
Oct 16th 2013, 08:01

1.我今年15岁会不会太老加入 Sm?
2.我会Rap, 唱歌, 和调一小段的舞蹈而已, 他们会不会录取我?我的舞蹈应该不算太好,可我的朋友都觉得 我跳得不错。舞者需要什么样的条件?我想当领舞,Rapper 和副主唱 :)
3.我是大马公民, 我听说 韩国人不喜欢外劳,他们会对我不好吗?(比如说打我)
4.听说 不能出道 就要送去陪酒是真的吗?
5.Sm 会要求艺人陪睡吗?我听说 过 台湾林伟琳 和张紫妍的遭遇。。。。
6.加入公司后, 他们会不会 查你的底细?(比如面子书, instagram)
7.我该如何跟父母开口?毕竟我还很小。而且父母不怎么看好我加入娱乐圈。家里不是很有钱。
8.他们会不会给我 这里去韩国的机票?
9.165公分 55公斤算太胖 吗?韩国艺人标准 高度和 体重是多少?
10.我不会 韩文, 我只会 华文,英文 很马来文。
11.我没有任何参赛 经验。他们是否 会选中我?

谢谢您 耐心回答我的问题XDDD
这对我真的很重要。。。。。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()