Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
預算四千左右,用途需求內詳,謝謝
Oct 17th 2013, 13:21

本來是都用手機在拍照(NOTE 1代)
可是還是有點不方便
想說來買一台相機,使用起來可以方便一些

預算:四千(視CP值,可上下微調)

用途:
登山郊遊、外出踏青,拍風景、人物、物品、動植物

需求:
1.方便攜帶,最好能掛在脖子隨手拿

2.支援記憶卡

3.有螢幕,最好能翻轉方便自拍(翻轉非必要)

4.功能不用太多,因為我也不會用

5.拍出來清楚漂亮即可

6.可自動對焦和調距離

7.繁體中文介面

8.要有保固

9.防手震

10.電池續航力要夠長

電池部分我有疑問
是像手機一樣的可充電的鋰電池比較好?
還是使用三號電池用完丟棄換新的比較好?
我個人感覺好像可充電的鋰電池
續航力和方便性比較好吧???
可帶行動電源充電???

麻煩大家推薦一下幾款
讓我挑選

如果方便可以跟我說哪個購物網站買更好
或是宜蘭的店家

謝謝大家
需要我在補充說明請告知
謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()