Blogtrottr
批踢踢實業坊 C_Chat 板
 
Re: [閒聊] FF22警察出沒
Jul 27th 2013, 23:25, by frankx

作者frankx (真璧一騎)

看板C_Chat

標題Re: [閒聊] FF22警察出沒

時間Sat Jul 27 23:25:55 2013

基本上 不管有人檢舉與否 基本上我是相信根本沒人檢舉 警察不請自來 記得是兩三年前 同樣是FF場 某家媒體醜化同人場之後 警察發現可以賺業績的地方 之後每場FF場 或是 PF場 都會看到警察出沒於場中 不過我來第一次同人場買18禁本 我都有帶身分證件 一旦說我要買 他沒說我會直接給他看證件 讓他知道我是已成年 這樣商家不會困擾 警察也不敢找麻煩... 我才不讓警察有賺業績的機會 尤其是這種場合 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.252.223.85

wuliou:沒被驗過證件 說真的蠻擔心的... 07/27 23:31

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()