close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[詢問] 帳號被不明的瀏覽器登入
Aug 31st 2013, 09:58, by rogogo10

作者rogogo10 (微風輕哨)

看板Facebook

標題[詢問] 帳號被不明的瀏覽器登入

時間Sat Aug 31 09:58:47 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 請問各位 之前我的FB有一些不明人士加我好友 ㄧ開始我不曉得 就讓一個人加入 後來一看覺得是詐騙帳號 就馬上刪除好友 並封鎖他 可是自從那次以後 我的帳號好像就被盜了 FB不時會發送訊息 說我的帳號在別的地方被登入 有這麼扯嗎 只是被一個免洗帳號加好友 帳號就被盜了 而且在那之後我還換過密碼 可是過幾天又出現我的帳號在別的地方被登入的訊息 難到只是加個好友 就被植木馬了?? 請問有人遇過這種情形嗎 真是比扯鈴還扯ˋˊ!!! 補充ㄧ點 那個盜帳號的ip是1.163.93.30 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.50.57.97 ※ 編輯: rogogo10 來自: 123.50.57.97 (08/31 10:01)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()