close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Shop the Official Crayola Store

Find art supplies for outdoor play, coloring books for indoor play and lots more. Visit our colorful online store today.
From our sponsors
[變髮] 反推公館A'mour 的Mars
Aug 31st 2013, 10:47, by ann9680

作者ann9680 (呀比)

看板hairdo

標題[變髮] 反推公館A'mour 的Mars

時間Sat Aug 31 10:46:57 2013

之前PO的文被刪除了... 但很想讓來搜尋評價的版友知道這件事 因此大意在PO一次 我在這裡搜尋了A'mour很多好評,上次預約去燙髮 到那裏是Mars幫我用的 跟我溝通了一下子之後決定要燙(因為我的要求很簡單) 之後整個燙髮過程,只有"上捲子"這個過程是他本人用的 其他的時間都是一位女生用的 而那位女生不斷的詢問Mars說"是這樣用嗎""藥水上這裡嗎?"等問題 好不容易Mars來幫我上完捲子,又繼續去服務其他客人 那女生再度來幫我, 但是我的捲子掉了兩個,而且那時女生已經上好固定劑了... 又過了幾分鐘Mars才來幫我補捲, 但後來拆下時頭髮根本不捲... 跟我想像中有落差! 先姑且不論燙出來成效如何 但這個過程中,設計師服務態度實在有問題 因此給反推!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.47.227.47 ※ 編輯: ann9680 來自: 114.47.227.47 (08/31 10:47)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()