Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-體育
>即時新聞-體育 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
【短片】中國商演疑被綁架 蔡少芬喊救命報案
Sep 22nd 2013, 02:07

【綜合報導】香港藝人到中國商演遇綁架驚魂!蔡少芬(Ada)昨天在天津出席一個商演,完成工作後往機場回程途中,在公路上竟被兩架不明來歷的汽車前後包抄截停,嚇得Ada魂飛魄散,一度大喊救命,趕緊報警。

蔡少芬昨在微博上載多張圖片,並親自講解疑遭綁架事件經過,她留言:「太可怕了!怎會有這樣事發生!昨天(即前日)西安活動我們只簽約一個地方點工作, 沒想到強迫性的帶我到另一處商場要我下車,昨天已經出道歉信,並聲明在天津不會有同樣事發生!今天天津活動的安排混亂我已經忍耐,盡力配合將在合約內的工作全部做完,沒想到主辦方竟然中途截停我正去機場的車,我第一次感受到生命危險,被綁架一樣!天啊!怎可以這樣做!我們唯一可做的是報公安!幸好公安及時趕到,把我們帶到機場,現在我仍好害怕,我對XX企業的可恥行為極之憤怒!」

蔡少芬昨在天津完成工作後往機場,途中被不明來歷的汽車截停,其同事王斌即時報警。翻攝微博

蔡少芬指事件如「被綁架一樣」,並謂現在仍很害怕。翻攝微博

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()