Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
指甲有衡紋.裂痕 身體健康出問題了嗎(附圖) 急 贈20點
Sep 23rd 2013, 17:35

最近覺得腳的指甲變得不光滑,而且會有一些紋路.. 之前有看到左腳上有橫紋 最近發現右腳也有 感覺看起來有點像指甲要分裂的樣子.... 這樣是不是代表我的身體健康出問題了?? 爬文看到有些人說 指甲上起橫線: 是更為危險的一種病態,開始的時候,橫線只在指甲的最下端顯露出來,隨著指甲的生長,而逐漸向上移動。精於此道的人,可以根據這橫線的位置。推算出發病的可能時期來。

天啊 看得我快嚇死了......請大家跟我說我是不是像文上說的有橫紋>< 還是我只是單純指甲乾燥裂開了...

這是我剛剛拍的指甲圖~請各位大大幫忙看看 感謝了! http://www.flickr.com/photos/102974827@N08/9894448295/

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()