Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
預售屋對保
Sep 22nd 2013, 20:37

我今年九月下訂了一間預售屋,預計交屋日期是105年

但現在有些問題想問

1.正常來說對保到交屋這段時間應該是多久

2.貸款要怎麼申辦?因為還沒成屋銀行是不給貸的

3.如果貸款時銀行鑑價差異過大貸不到足額怎麼辦

4.申辦貸款到撥款正常要1~2個月吧?如果從對保到交屋不足時間銀行來不及撥款該怎麼辦?

我先提供一下我的資料

自備款約240

身份:公務員

預售屋價格745萬

已付訂金10萬簽約金102萬

不要給我貸款相關訊息,什麼ok忠訓那些我都不需要

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()