Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
網購隱形眼鏡 被騙
Aug 8th 2013, 03:34

去年在網路上和一個朋友買兩副同品牌隱眼

可是後來我退了一副

今年暑假才跟我說貨到了

他用line跟我說

''你買的隱眼,廠商有附贈水盒,
所以直接幫你放進水盒裡''

!!!!!!!???

有夠扯的= =

當別人是白痴嗎
後來我跟他講說
''我問過幾個網拍的
都說廠商是不能將客人的貨擅自打開的''

他就封鎖我fb了
(被封鎖還不只我一個)

她叫另一個同學把東西拿給我

可是我還沒拿,我根本不敢拿= =
叫他把隱眼還給她
給我一副全新有包裝的

1..隱眼根本不能確定是不是有人帶過
説不定還是他自己放的= =
2..退的錢少50塊

要在家人不知情的情況下
怎麼投訴她?
跟他用講的已經沒用了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()