close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
2呎缸這樣會很多嗎?
May 26th 2013, 02:35

我魚缸是兩呎目前裡面有4之神仙各1隻非洲王子.彩虹精靈.斑馬雀.藍蝴蝶.黑魔鬼.彩虹紅鯊.銀鯊.金翅.雪鯛.上一個禮拜我買了非洲王子.雪雕.閃電戰神.藍蝴蝶.雪中紅.結果最後只剩雪中紅跟雪雕其他三隻死了都是張口倒在魚缸(好像是我還沒有打氧)幾天後雪中紅跳缸死r結果昨天又買了非洲王子.閃電戰神.斑馬雀.藍蝴蝶今天看閃電戰神又死了還有本來有2支彩虹精靈可是昨天飼料他好像吃太多今天1支死了.為什麼閃電戰神又死了我怕再來就換非洲王子他們了,是我養太多嗎?我水是前三天才換的

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()