close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 KoreaDrama 板
[心得] 我發覺我是大叔控
Jun 23rd 2013, 23:41

作者chajean (無止境的物慾...)

看板KoreaDrama

標題[心得] 我發覺我是大叔控

時間Sun Jun 23 23:41:36 2013

第一次發文 好緊張喔 只是發覺自己上了年紀後 迷上的男主角都是大叔 >申河均 潔白的牙齒真的很像賣牙膏的 撒嬌的樣子好可愛 > 張東健 喜歡他明白的告白 目前還是第一名的帥 > 李善均 不同於咖啡王子的溫柔崔仁成 拿蛤阿捉弄金魚頭 老是在廚房吼來吼去的他 聲音真是一大魅力 >李真旭 看他流淚的樣子 真的好心疼 在天橋上吼著不原諒哥哥時 演的真的很好 > > 車勝元 不得不提的長腿帥哥 唯一我喜歡的鬍子系藝人 有沒有人跟我一樣 都是大叔控的呀 大叔魅力真是無法擋阿 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 116.59.248.131

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()